Enim küsitud küsimused

Veebipoest tellimine

Kas tooted on saadaval? 
Kui toode on veebipoes nähtav ning seda saab ostukorvi lisada, on see meie laos olemas. Kui toote osas on mõni värvitoon otsa lõppenud, on see toote lehel näha.

Kas saan kuskilt vaadata toote saadavust kaupluses?
Jah, näed seda toote lehel olevalt vahelehelt tähistusega ”saadaval kaupluses”. Kui kirjas on staatus ”vaid mõned alles”, soovitame toote saadavust telefonitsi otse kauplusest kontrollida. Kaupluste kontaktid leiad siit.

Kas saan veebipoes Tax-free oste teha?
Kahjuks pole see võimalik.

Kas minu tellimus on välja saadetud? 
Kui sinu tellimus on pakitud ning väljastamiseks valmis, saadame sulle e-posti. Tarneaeg sõltub valitud tarneviisist. Kui oled valinud järgitulemise kauplusest, võid sõltuvalt toodete saadavusest saada tellimuse kätte ka päevaga. Vaata täpsemaid tarneaegu siit (punkt 10.).

Maksmine

Millised makseviisid on võimalikud?
Visa ja Mastercard krediitkaardimakse ning krediitkaardi omadustega deebetkaardimakse.

Makse ebaõnnestus, mida teen?
Proovi tellimuse eest uuesti tasuda, vaheta makseviisi. Kui emailile ei saabu peale tellimuse tegemist emaili tellimuse kinnitusega, siis makse ja tellimuse tegemine ebaõnnestus. Juhul, kui arveldukontol on see summa broneeritud, siis broneeringu vabastab meie maksetevahendaja Klarna 24 tunni jooksul. Edasiste kannetega tegeleb pank. Tagasikanne võib võtta aega kuni 14 tööpäeva. Täpsemate tagasimakseid puudutavate küsimuste korral palume andmeturvalisust silmas pidades pöörduda oma panga poole.

Tarne

Kuidas toimub tarne ning kui palju see maksab?
Saadame sinu tellimuse Postnord Logisticsi kaudu lähimasse pakiautomaati või Mypack Home teenusega sinu koju. Võid tarneviisiks valida ka järgitulemise kauplusesse. Saatmistasu on 5,95 € ning alates 100 € ostude puhul tasuta, tarne koju maksab 14,95 €. Kauplusesse saatmine alati tasuta.

Kas tellida saab ka välismaale?
Tarne on võimalik vaid Eestisse.

Kas võin tellida tooteid teisele aadressile?
Jah.

Kas maksja ja tellimuse saaja võivad olla erinevad?

Võid tooteid tellida ka teisele inimesele, sellisel puhul märgi kontaktandmetesse tellimuse saaja info. Kui andmed ilmuvad eeltäidetuna, siis kirjuta nende asemele tellimuse saaja omad.
 
Soovin tellimust konkreetseks päevaks, kas see on võimalik?
Kiireim alternatiiv tellimuse kätte saamiseks on valida järgitulemine kauplusesse. Sellisel puhul paneb toodete saadavuse korral kauplus sinu tellimuse kokku. Vaata täpsemaid tarneaegu siit (punkt 10.).

Kuidas tarne toimub?
Saadame sinu tellimuse Postnord Logisticsi kaudu lähimasse pakiautomaati või Mypack Home -teenusega sinu koju – kaks katset päeva jooksul. Võid tarneviisiks valida ka järgitulemise kauplusesse.

Mida teen, kui minu tellimus hilineb?
Võta ühendust meie klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee  

Mis juhtub, kui oma tellimusele õigeaegselt järgi ei lähe?
Kui sa antud aja jooksul pakile järgi ei tule, kohutustud tasuma 20€ paki tagasisaatmis- ja käsitluskulude katteks. Kojukande puhul tuuakse pakk sulle päeva raames koju, vajadusel tehakse seda kahel korral, enne kui pakk saatjale tagastatakse.

Vahetusõigus

Kuidas toodet vahetada saan?

Võid toodet kõigis meie kauplustes vahetada, kaasa tuleb võtta originaalpakend. Esita vahetuse sooritamiseks ostutšekk või tellimuskinnitus.

Veebipoetellimuste korral võid toote meile ka tagasi saata, mil tagastame sulle ostusumma ning võid seejärel uue toote tellida. Võid veebipoest ostetud toodet ka kõigis meie kauplustes vahetada, kuid sel puhul tagastatakse ostusumma sulle vastavalt algupärasele makseviisile ning kaupluses sooritatud vahetuse korral tuleb toote eest maksta tavapärasel moel kassas.

Nii tagastad posti teel:
Võta ühendust meie klienditeenidnusega aadressil klienditugi@hemtex.ee ning saada oma tellimuse number ning ees- ja perekonnanimi. Edastame sulle tagastusdokumendid, mille abil oma tellimus tagasi saata. Tagastus on tasuta.  

Kui pikk on tagastus- ja vahetusperiood?
Sul on tagastuseks ja vahetuseks aega 30 päeva.

Kas võin tooteid kaupluses vahetada?
Jah, võid. Näita kaupluses oma veebipoeostu tellimuskinnitust, mis on ühtlasi sinu ostutšekiks. Pane tähele, et hüvitatav summa tagastatakse sulle vastavalt algupärasele makseviisile ning kaupluses asemele võetud toote osas tuleb vajadusel tasuda tavapärasel moel kassas.

Tagastused

Mida teen, kui soovin toodet tagastada?
Kui hakkasid ostu osas kõhklema või soovid selle tagastada, võta ühendust meie klienditeenidnusega aadressil klienditugi@hemtex.ee. Saadame sulle tagastuskupongi, mille kohta leiad rohkem infot siit. Tagastamistasu (6,90€) arvestatakse maha tagastatava kauba hinnast. Palun võta arvesse, et suuremõõdulisi tooteid nagu näiteks mööbel, ei saa postiga tagastada. Sel puhul tuleb tooted tagastada kauplusesse.

Tagastamine kauplusesse:
Võta kauplusesse tagastamiseks kaasa tooted, originaalpakendid ning tellimuskinnitus. Kauplusesse tagastamine on alati tasuta.

Kas võin allahindlustooteid tagastada?
Jah, võid ka allahindlustooteid tagastada. Neile kehtivad samad tingimused, kui tavahinnaga toodetele.

Kuidas/millal saan tagastatud toodete ostusumma tagasi?
Hüvitame sulle ostusumma 14 tööpäeva jooksul alates hetkest, mil saime sinu tagastuse kätte. Hüvitus toimub algupärase makseviisi alusel.


Reklamatsioonid

Mida teen puhul, kui tellitud toode oli katki või vealine?
Kui toode oli vealine või katki hetkel, mil klient selle kätte sai, hüvitab Hemtex tekkinud probleemi saates asemele uue toote või alternatiivselt tagastab ostusumma. Sellistel puhkudel võta ühendust klienditeenindusega aadressil klienditugi@hemtex.ee. Saadame sulle ettemakstud tagastuskupongi, mille kohta leiad rohkem infot siit.

Kui kaua võtab reklamatsiooni käsitlemine aega?
Käsitleme reklamatsioone igapäevaselt, seega tavatingimustes võib see võtta aega mõned tööpäevad. Tagame toodete maksumuse hüvitamise maksimaalselt 30 päeva jooksul alates reklamatsiooni kätte saamisest ning selle kinnitamisest. Vaata veebipoe üldtingimusi siit.