Tingimused

 

 

1. Üldist

Selle veebilehe sisu on autoriõigusega kaitstud ja kuulub Hemtex Ab:le. Lehel võib olla teistele veebilehtedele viivaid linke, mille turvalisuse, järelevalve ega sisu eest me ei vastuta. Hemtexi veebipoest sooritatud varguse või pettuse korral teavitame alati politseid. Hemtexil on õigus tellimus tühistada, kui tekib kahtlus, et tegemist võib olla pettusega. Kui klient edastab meile oma e-maili või telefoninumbri, nõustub ta e-postiga vastu võtma näiteks unustatud salasõna ja SMSiga sõnumi saabunud tellimuse osas.

2. Tootekirjeldus ja hinnad

Hoolitseme selle eest, et tooted oleksid veebipoes selgelt ja õigesti nähtaval. Me ei saa kuidagi tagada, et värvid vastaksid täpselt piltidel olevatele värvidele, sest värvitoone võivad mõjutada ka arvuti- ja ekraanisätted. Üldiselt on kõiki veebilehel olevaid tooteid saadaval Hemtexi veebipoes ja see on mainitud tootekirjelduses. Juhul, kui mingi toode on veebipoest otsa lõppenud, on näha ka sellekohane märge. Hemtex jätab endale õiguse veebilehel esinevate võimalike lao- ja tootekirjeldusvigade osas. 

3. Tootehinnangud

Ostes meilt toote, palume teilt tootehinnangut. Saadame e-kirja teie meiliaadressile, kus palume teil hinnata meie tooteid, et saaksime veebilehel avaldada klientide tagasisidet. Juhul, kui otsustate tootehinnangu anda, nõustute samas ka tagasiside avaldamisega.  

4. Hinnad

Veebipoes toodud hinnad on eurodes (EUR). Hemtex jätab endale õiguse veebilehel esinevate võimalike hinnavigade puhul. Veebipoe toodete hinnad võivad erineda Hemtexi kaupluste hindadest ja erineda võib ka kaubavalik. Allahindlused kehtivad nii kaua, kui tooteid on saadaval, eeldusel, et mingit muud allahindlustoodete hindade kehtivuseaega ei ole teatatud.  

5. Makseviis

Veebipoes saab tasuda krediitkaardi või krediitkaardi omadustega deebetkaardiga (Visa, MasterCard).

Kasutame teenusepakkujana Klarnat. Sellest tulenevalt võime edastada teie isikuandmed kontakt- ja tellimusinfo kujul Klarnale, et see saaks teie ostu hallata. Teie edastatud isikuandmeid töödeldakse kooskõlas Klarna privaatsussätetega.

Tutvu Klarna ostuteenuse tingimustega

Tutvu Klarna privaatsuspoliitikaga siin

Klarna ei kiida 100% kõiki makseid heaks. Heakskiidu otsuse protsess on automatiseeritud, see võtab arvesse erinevaid hoolikalt läbi kaalutud vastutustundlikke ja eetilisi parameetreid ning klienditeenindus ei saa muuta otsuse tulemust.

Kui ostu sooritamine ebaõnnestub (te ei saa kuni ühe tunni jooksul tellimuse kinnituse numbrit), vabastab Klarna broneeringu 24 tunni jooksul. Olenevalt finantsasutusest, kelle maksekaarti omate võib kuluda 1-14 tööpäeva, enne kui vabastatud summa laekub teie kontole tagasi. Kui tekib küsimusi raha laekumise osas, palume andmeturvalisuse kaalutlustel võtta isiklikult ühendust oma pangaga.

 

6. Arved

Kui Te soovite arvet ettevõttele, palun kirjutage meiliaadressile klienditugi@hemtex.ee , kui tellitud kaup on Teieni jõudnud. Saatke meile edasi Teie emailile saadetud tellimuse kinnitus, kus on näha ka kõik tooted. Selle põhjal saame teile koostada arve kauba kohta. Samuti lisage kirjale ettevõtte rekvisiidid.

7. Kohaletoimetamine ja paki kättesaamine

Kesklaost välja saadetavaid tellimusi tarnib PostNord. Eeldusel, et tooted on laos saadaval, kestab tellimuse kohaletoimetamine pakiautomaati või kliendi postiaadressile tavaliselt 7-9 tööpäeva. Valida võib ka Klikka & Tule järele teenuse, mille puhul komplekteeritakse need tooted, mis tellimishetkel kaupluses saadaval on. Klikka & Tule Järele lahendust valides palume arvesse võtta kaupluse lahtiolekuaegu. Juhul, kui tellimust ei ole võimalik täielikult komplekteerida, teavitame sellest SMS teel. NB!Kui tellimus on komplekteeritud ja järeletulemiseks valmis teavitame sellest SMS teel. Klikka & Tule järele tellimused on kauplusest kättesaadavad minimaalselt 3 tunni pärast.

Juhul, kui tellimuse kohaletoimetamine ei ole toimunud sobiva ajavahemiku raames, on kliendil õigus tellimus tühistada. Kui teie tellimus hilineb, soovitame võtta ühendust meie klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee.

Me ei vastuta hilinenud saadetistega seoses tekkinud ebameeldivuste pärast. Toimetame tellimusi kohale ainult Eesti Vabariigi piires. Juhul, kui osa tellitud toodetest ei ole kesklaos saadaval, saadame teile vaid osa tellitud toodetest ja hüvitame teile puuduvad tooted. Juhul, kui teil on õigus saada tasuta kohaletoimetamine (üle 100 € tellimused) ja osa toodetest teile hüvitatakse, siis loomulikult ei nõua me teilt transpordikulu. Teavitame teid, kui teie tellimus on jagatud mitmesse erinevasse saadetisse. 

Klient peab kaubale järele tulles esitama kehtiva isikut tõendava dokumendi (pass või ID- kaart). Pane tähele, et kauplusesse volitusega järele tulev klient peab esitama volituskirja, millel on näha tellimuse number, volitatu nimi ja isikukood. Lisaks veel ka kliendi nimi ja isikukood, kuupäev ning volituse andja allkiri. Lisaks peab volitatu esitama kaubale järele tulles kehtiva isikut tõendava dokumendi. 

8. Transpordikulu

Pakume teile tasuta* kohaletoimetamist, kui valite tellimusele järeletulemise kohaks kaupluse. Samuti on tellimuse kohaletoimetamine pakiautomaati tasuta juhul, kui olete e-poodi sisse logitud püsiklient ja tellimuse maksumus on suurem kui 60.00 eurot. Tellimuse toimetamine pakiautomaati registreerumata kliendile on on tasuta, kui tellimuse maksumus on suurem kui 100.00 eurot. Eelpool nimetatutest väiksema tellimuse maksumuse puhul on kohaletoimetamise tasu pakiautomaati 5,95 € (koos käibemaksuga) ja kullerteenusega kohaletoimetamisel 14,95 € (koos käibemaksuga). Raskete toodete, näiteks nagu mööbli** kohaletoimetamine kullerteenusega maksab 69,95 € (koos käibemaksuga).

*Välja arvatud mööbel ja suured vaibad. Kohaletoimetamine kauplusesse maksab 9,90 eur. Kohaletoimetamise tasu 9,90 eur ei ole tagastatav toodete tagastamisel. 

**Välja arvatud aiatoolid Vital, Vitality, Vitalina, tool Lia ning suured vaibad. Neid tooteid on võimalik tellida kauplusesse.

9. Saadetiste hoiustamine ja pakid, millele ei ole järele tuldud

Sinu pakk ootab sind 7 päeva. Kui sa antud aja jooksul pakile järgi ei tule, kohustud tasuma 15€ paki tagasisaatmis- ja käsitluskulude katteks. Kojukande puhul tuuakse pakk sulle päeva raames koju, vajadusel tehakse seda kahel korral, enne kui pakk saatjale tagastatakse.

Hoiustame saadetist teie valitud pakiautomaadis 7 päeva. Kauplusesse tarnitud saadetist hoiustame 14 päeva. Koju kättetoimetatud saadetisi tarnitakse kliendile vajadusel 2 korral enne nende tagastamist saatjale. Järele tulemata postisaadetiste eest kohustub klient tasuma 15 € (koos käibemaksuga) ja kauplusesse tarnitud saadetiste eest kohustub klient tasuma 10 € (koos käibemaksuga) tagasisaatmis- ja käsitluskulude katteks. Summa tasutakse sama makseviisi kaudu, millega tasuti tellimuse eest. Kui klient loobub ostust peale tellimuse väljasaatmist kesklaost, tuleks kliendil saadetisele järgi minna ning tagastada see tagastamisjuhise järgi. Nii ei registreerita tellimust saadetiseks, millele ei ole järgi tuldud ja klient väldib ülalmainitud rahalist kulu vastavalt 15 eurot või 10 eurot.

10. Tarnimisel tekkinud kahjustused

Vastutame tarne ajal tekkinud kahjustuste või kadumaläinud saadetise eest. Juhul, kui soovid tellimuse meile tagastada, vastutad tagastamise eest ise. 

11. Vahetus ja tagastusõigus

Tellitud tooteid, välja arvatud erimõõdus tellimustooted, on võimalik tagastada 30 päeva jooksul alates sellest hetkest, kui olete tellimuse kätte saaanud. Tooteid on võimalik vahetada kaupluses või tagastada need postiga (tagastamistasu 6,90) ning teha uus tellimus. Teil on õigus müügipakend avada (ei kehti tekkidele ja patjadele ning voodipesudele*), kuid tagastatav toode peab olema kasutamata ja puhas ning tagastamine on võimalik ainult originaalpakendis, mis on rikkumata ning terve.

Kui kõik tooted tagastatakse ostja poolt kahjustamata, tagastatakse kogu tellimuse summa sisaldades ka transpordikulusid. Veebipoest tellitud tooted saab tagastada Hemtexi kauplusesse. 

NB! Suurte toodete, näiteks mööbli ja suurte vaipade (al.160 cm) tagastamine on võimalik 14 ööpäeva jooksul VAID Kristiine keskuse Hemtexi kauplusesse, Tallinnas Endla 45.

Vahetus- ja tagastamisõigus algab päevast, mil olete tellimuse kätte saanud. 

Tagastamine postiga
Kui soovite tooteid postiga tagastada, võtke ühendust meie klienditeenindusega klienditugi@hemtex.ee. Tagastamistasu (6,90€) arvestatakse maha tagastatava kauba hinnast.

Klienditeenindus saadab teile tagastamiskviitungi ja aadressikleepsu. Tagastage tooted nende originaalpakendis. Ostu maksumus hüvitatakse teile makse algse makseviisi järgi 14 tööpäeva jooksul.

Tagastamine kauplusesse
Kui tagastate toote või vahetate selle teise vastu, esitage kaupluses tagastades veebipoe tellimuskinnitus. Võtke kaasa ka toote originaalpakend. Klarna hüvitab teile makse algse makseviisi järgi 14 tööpäeva jooksul.  

*Pange tähele, et hügieenilistel põhjustel peavad tagastatavad voodipesud, tekid ja padjad olema avamata pakendis.

12. Reklamatsioonid

Hemtex vastutab vealise või vale toote eest, saates teile uue toote või tagastades toodete ostusumma. Juhul, kui teile tagastatakse ostusumma, siis kasutatakse sama makseviisi, mida kasutati ostu sooritamisel. Kui märkate, et toode on katkine või defektiga, võtke koheselt ühendust klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee. Kui soovite tehingut tühistada, tagastatakse teile ostusumma 30 tööpäeva jooksul alates hetkest, mil Hemtex sai defektiga toote kätte. 

Vealise või defektiga toote tagastamisel kauplusesse, esitage klienditeenindajale veebipoe tellimuskinnitus. 

Kui müügilepingu osas tekib erimeelsus ja seda ei ole võimalik kokkuleppe teel lahendada, on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaitluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada veebipoe ja ostja vahel sõlmitud lepingust tekkinud vaidlusi. 

13. Isikuandmete käsitlemine 

Hemtex kasutab teie antud isikuandmeid Eestis kehtivate seaduste järgi. Loe isikuandmete kasutamise kohta täpsemalt siit. Kui soovite enda isikuandmete kasutamist vastavalt isikuandmete kaitse seadusele piirata, meil ei ole pruugi olla võimalik nende isikuandmete põhjal omi kohustusi täita.

14. Turvalisus

Kõik maksetehingud sooritatakse veebipoes Klarna kaudu, millel on Payment Card Industry Data Security Standard, ehk PCI DSS turvalisussertifikaat (e. k andmete turvalisuse standard). Teil on alati õigus saada teavet salvestatud isikuandmete osas ning õigus paluda teabe eemaldamist või parandamist, kui need on valed või ei ole enam ajakohased. Võtke ühendust meie klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee

15. Ületamatu takistus 

Ületamatuks takistuseks nimetatakse ettevõtte mõjutusvõimaluste väljaspool olevat takistust, nt. töökonfliktid, personali haigestumine, ametnike otsused, transporditakistused ning ka ekspordikeeld. Sellistel juhtudel ei vastuta Hemtex eeltoodud põhjustest tingitud hilinemiste ja võimalike kahjude eest. Kui ületamatu takistus kestab kauem kui kaks kuud, on Hemtexil ja kliendil õigus tühistada tellimused kahjutasu nõudmata.  

Kontaktid

Hemtex AB Eesti filiaal
Ettevõtte reg.nr 11372041
Estonia pst 9 Tallinn, Harjumaa 10143


Klienditeenindus:
klienditugi@hemtex.ee