- Info
- Aktuaalne
Hea klient!
Oleme teel parema teenuse poole – täname sind kannatlikkuse eest.
Oleme liikumas jätkusuutlikuma ja tõhusama teenuse suunas. See toob kaasa olulisi uuendusi, kuid paraku ka väljakutseid, mis suurte muudatustega sageli kaasnevad.
Hiljuti kolisime kogu oma lao uude logistikakeskusesse – oluline samm, mis võimaldab meil tulevikus pakkuda veelgi paremat ostukogemust: kiiremaid, täpsemaid ja sujuvamaid tarneid kui kunagi varem.
Me teame, et praegu ei pruugi ostukogemus meie e-poes vastata sinu ootustele.
Uue süsteemi käivitamine on põhjustanud viivitusi tellimuste täitmisel ning mõnel juhul puudub ka saadetise jälgimisinfo.
Paljud kliendid saavad oma tellimused siiski kätte mõne päeva jooksul, kuid me mõistame, et hetkel ei suuda me pakkuda seda teenusetaset, mida sina ootad ja mida meie endalt ootame.
See olukord ei vasta meie standarditele ja palume siiiralt vabandust võimalike ebamugavuste pärast.
Kuidas hetkeolukord meie logistikaosakonnas võib mõjutada sinu ostukogemust?
- Tellimus võib saabuda mitmes osas – igast saadetisest anname teada e-kirja teel
- Tellimuse jälgimisinfo võib ajutiselt puududa
- Klienditoe vastuse ooteaeg võib olla tavapärasest pikem. Vabandame viivituste pärast ja täname sind kannatlikkuse eest. Vastame esimesel võimalusel.
Lubame: loodav lahendus on ootamist väärt
Mõistame, et see teadmine ei lohuta neid, kelle tellimus ei ole veel kohale jõudnud – kuid me kinnitame: oleme olukorrast teadlikud ning töötame iga päev selle nimel, et tellimuste kohaletoimetamine normaliseeruks nii kiiresti kui võimalik.
Me hindame väga sinu usaldust ja mõistvat suhtumist.
Kui uus logistikakeskus alustab täies mahus tööd, suudame pakkuda teenust, mis on kiirem, usaldusväärsem ja parem kui kunagi varem.
Oleme väga tänulikud, et oled meie klient. ❤